نرم نرمک میرسد اینک بهار . خوش به حال روزگار

امروز به لطف بارون هوای دلپذیری تو تهران داریم. از اون روزهایی که آدم دلش میخواد یه جاده باشه و سکوت و تا جایی که بتونی راه بری و رویا ببافی. راستی که سرزمین رویا چقدر زیبا و خواستنی هست. همه اشیاء و آدم ها رو به میل خودت میچینی. همه رفتاری دارن که تو دلت میخواد و هر چیزی سر جای خودش هست. هیچی بر خلاف میل و اراده ات نیست و ... اووووووه چقدر خوبه که این سرزمین خیال وجود داره. 

خب بهتره از سرزمین خیال  به دنیای واقعی با همه خشونت و بی رحمی که داره بیام. یه سال دیگه هم گذشت با همه خوشی ها و سختی هاش. امسال روزهای شلوغ و سختی داشتم. به جز درس و مشق دو سه تا کتاب بیشتر نخوندم که بسی باعث تاسف هست. دلم میخواد تو سال آینده هر چی فکر منفی هست رو دور بریزم و فقط درلحظه زندگی کنم کسی چه میدونه که سال دیگه این موقع کجا هستم. یه چند کلمه ای هم با ارباب بزرگ صحبت کنم. ارباب جان قول بده که تو سال جدید همه اطرافیانم سلامت باشن و کارشون به دوا درمون نکشه. یه کمی هم از گوشه چشم این بنده حقیر رو نگاه کن و یه اپسیلون از دریای آرامشی رو که داری برام بفرست. ارباب جان میبینی چه بنده قانعی هستم من.

برای همه آرزوی بهاری خجسته و روزهایی روشن و آینده ای پرامید آرزو میکنم.

دوست عزیز آروم تر تیشه بزن

بارها به خودم قول دادم  ساده دلی  رو که بیشتر وقت ها به ساده لوح به نظر رسیدنم منجر میشه کنار بگذارم. اما مثل اینکه با گذشت زمان به مقدار ساده باور بودن من اضافه میشه. با اینکه آدم بدبین و محافظه کاری هستم بازم نسبت به کسانی که دوستشون دارم خیلی راحت همه حرف هاشون رو قبول می کنم و همیشه به خودم میگم که دلیلی برای دروغ گفتن وجود نداره. با همه این احوال نمیدونم تو قیافه ام چه عنصری وجود داره که از بچه هایی که تازه حرف زدن رو یاد گرفتن تا کسانی که سال ها بزرگتر از من هستن به راحتی بهم دروغ میگن. شاید دروغ های مهمی نباشه اما در طول زمان هر روز ذره ای از اعتماد و اطمینان من به اطرافیانم کم شده. هر بار که دروغی رو کشف می کنم یه پتک سنگین به سر این اعتمادبیچاره فرود میاد. آخه خانم متشخص آقای محترم بخدا آدم های ساده هم دروغ گفتن و شنیدن رو دوست ندارن. حالا این دروغ هر چقدر هم کوچک و بی اهمیت باشه. مثلا فکر کنید که دوستی سال ها به شما بگه آب یخ نخور برای سلامتی مضر هست بعد یه روز ببینی همین آدم اگه روزی دو تا پارچ آب یخ نخوره اصلا زندگیش نمی گذره!!!! یعنی دقیقا همون کاری رو میکنه شما رو منع کرده. کاش آدم ها یه روزی بفهمن که حتی با گفتن یه جمله هم میشه دنیای کسی رو خراب کرد.