مدیریت از نوع وطنی

چند روز پیش تو اخبار شنیدم که شرکت سونی بخاطر غفلت از تولید تبلت از بقیه رقبا جامونده و ضرر هنگفتی کرده. مدیرعامل رسما عذرخواهی کرده و قول داده که این ضرر رو جبران کنه و 40 مدیر ارشد سونی پاداش‌هایی رو که در سال مالی گذشته دریافت کرده به شرکت پس دادن و خودشون رو تو این ضرر مقصر دونستن. اصلا این خارجی‌ها یه کارهایی میکنن که شاخ و دم که هیچی آدمیزاد سُم هم درمیاره بقرعان. بلد نیستن که چطور مدیریت کنن. مدیر واقعی کسی هست که همچین ته کیسه شرکت رو جارو کنه که یه ریال هم باقی نمونه بعدش هم دلیل هر اتفاقی پرسنل نگون بخت هستن. باید با پرسنل مثل میز و صندلی برخورد کرد. از ریختشون که خوشت نیومد باید پرتشون کنی بیرون. اینجوری بقیه مراقب خودشون و کارشون میشن و تولید ملی میره بالا. به همین سادگی، به همین زیبایی، به همین خوشمزه گی! نیروی انسانی یعنی کششششششششک. 



___________________________________________


پ.ن: به جان خودم اصلا عصبانی نیستم و کاملا در شادی و نشاط محض این پست رو نوشتم.




نظرات 4 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 14:15 http://sadafmkh.blogfa.com

خب همین کارای اشتباهو میکنن که انقد پیشرفت کردن دیگه!!!!

واقعا. چه معنی داره

گلدونه یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 12:01

من هم این چیزها رو که میشنوم خیلی غمگین میشم که چرا تو مملکت ما مدیر لایق کم هست
شکر خدا مدیرای شرکتی که من توش کار میکنم همه ادمهای سالم و لایقی هستن

خوش به حالت گلی خانم. نمیدونی چه نعمت بزرگی دارید.

مریم نگار یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 10:16

منکه از خوندن پست پرنشاط تو و کامنت شاد دلارام چنان غرررق شور و شعف هستم که نگوووو !!
اغلب مدیر عامل ها ایادی متعصب و بی کله ای رو میزارن جهت مدیریت بخشهای تحت مدیریت خودشون..که فقط پاچه خواری بلدن و خون تو شیشه کردن پرسنل زیر دستشون...
برادرم از تکلان توس تعریف میکرد که چطور گزارشات از طریق این آقایون میره به میدیریت عامل ..و یهو می بینی کسی که نه کار بلده نه لیاقت داره و فقط بله چشم گو هست یه ماشین مدل بالا بهش جایزه میدن و حقوقش رو سه برابر میکنن و یکی که انتقاد میکنه و دلسوزه..با سابقه طولانی کار..حتی یه پاداش کوچولو هم نمیگیره و ...
بگذریم دیگه از شادی دارم پرپر میزنم شمسی خانم جون ..

به جان خودم قصد زیاد کردن غم و غصه های کاری رو نداشتم. تکلان/توس هم یه مدل کوچیک شده همین جاست. کاش فقط با بله و چشم گفتن راضی میشدن. اینجا............ بگذریم.

دل آرام شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 21:47 http://delaramam.blogsky.com

شادی و نشاط که توی پستت بی داد میکنه
این خارجی ها از راه راست منحرفن. کلهم اجمعین هم که کافرن!! بعد این پیشرفتهایی هم که میبینی همه کار شیطانه. مملکت میخوای، مملکت خودمون. همه در راه رااااااست. این پسرفتهایی هم که داریم همه امتحان الهیه. همون حکایت هرکه در این درگه مقربت است و اینها!!
نیروی انسانی؟؟ کارمند؟؟ نه عزیزم. اینجا اول و آخر همه امور رئیسه. و پاداشی باشه برای ایشونه، توبیخی باشه برای کارمند. بعد انگار نه انگار اون کارمندهای بینوا دست به دست هم دادند به مهر و اداره خود را کردند اباد. این میشه که اکثرا از کار گریزونن. اکثرا از کارشون متنفرن.
نشاط چه موجی میزنه توی کامنتم

اصلا من این پست رو نوشتم که دوستان خارجی با نشاط شن
رسیدن بخیر.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.