پادشاه فصل ها و بوی ماه مهر!

باز هم پادشاه فصل ها با شکوه و وقار تمام تشریف آوردن و قدم سر چشم ما گذاشتن. اما هنوز از نم نم بارون خبری نیست که امید می رود زودتر محقق گردد. اووووه جمله چقدر ادبی شد! همین که هوا خنک شده یعنی این که تابستون بالاخره شکست خورد.

خب بعد از خیرمقدم گوئی به پادشاه فصل ها خدمتتون عارضم که بعد از ده سال دوباره مهرماه برای من هم رنگ و بوی درس و مشق گرفت. نه این که ترم پیش تو بهمن ماه شروع شد خیلی تو حس درس خوندن نبودم اما امسال از دیروز رفتم دانشگاه. پارسال موقع ثبت نام فکر می کردم که من باید مادربزرگ کلاس باشم اما در کمال تعجب دیدم مادربزرگ ها و پدربزرگ های واقعی هم سر کلاس بودن! تقریبا همه هم کلاسی ها شاغل هستن و مثل من درگیر مرخصی  گرفتن برای اومدن به کلاس. خلاصه که پیش اونا من نوباوه ام :)))) دوتا دوست همگام و همراه پیدا کردم. یکیشون هم سن و سالم هست و یکی دیگه با یه دهه اختلاف سنی. دوباره توانایی های ارتباطی ام رونق گرفته و با همه می تونم حرف بزنم و بگم و بخندم . فک کنم الان باید آهنگ اون سریال که می گفت: زندگی منشوری است دوار در حرکت باید پس زمینه این پست باشه. 

فعلا زیاد وقت دوستان رو نگیرم.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پ.ن: چرا آدم تو جوونی درک نمیکنه که وقتی ارتباط و اعتمادی خراب میشه دیگه درست بشو نیست؟‍‍!

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار شیراز چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 10:59 http://baharammm.blogsky.com/

مبارک باشه شمسی خانمممممم.

ممنونم

دل آرام جمعه 10 مهر 1394 ساعت 00:45 http://delaramam.blogsky.com

سلاااااااام مهر ماه بر شما مبارررررررک. یعنی تو ببین چه تاثیر شگرفی داشته جمله ادبیت که امروز اینهمه بارون اومد.
مگه در تواناییت برای ارتباط برقرار کردن شک داشتی دوستم؟؟

درود بردلی جان. بارون خوبی بود کاش ادامه دار باشه.
لطف داری دوستم

شاد چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:21 http://nimeye2vom.blogsky.com

پی نوشت رو خوب اومدی

بسوزه پدر تجربه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.