حرف های آخر سال

امسال کلا زندگیم رو دور تند بود. انگار که از یه خواب و رخوت طولانی بیدار شدم. اکثر روزهای هفته رو کلاس داشتم. از بهمن ماه هم دوباره دانشگاه ثبت نام کردم. شرایط کاری تغییر کرد و از استرس و اضطرابی که داشتم رها شدم. شایدم نگرشم به زندگی عوض شده. هر چی که هست تغییرات خوبی اتفاق افتاده. یه همچین آدم کم توقعی هستم من  

از این به بعد سعی میکنم اینجا بیشتر بنویسم خصوصا این که محیط دانشگاه سرشار از سوژه های ناب هست.

میگن که آدمی به امید زنده هست و من برای همه مردم کشورم آرامش و صلح و دوستی آرزومندم. اینها آرزوهای بزرگی هستن اما باید زیاد بخواهیم تا کمی از خوان نعمت بهره مند بشیم.

سالی سرشار از شادی و تندرستی و خوشی برای همه دوستان عزیزم آرزومندم.


نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:15 http://delaramam.blogsky.com

ایشالا که سال جدید پر باشه از اتفاقات خوب برای تو دوست خوبم
عیدت مبارک

قربوووووون شما
همچنین برای شما و خانواده محترمت دلی جون جونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.