خدایا از آسمون زنبیل بده برات آدم بفرستیم بالا!

عنوان بالا ضرب المثلی هست که یکی از دوستام همیشه میگه. حالا مورد کاربرد این ضرب‌المثل  درخصوص همکارهایی هست که تو شرکت حرف و رفتار منطقی رو نمی‌فهمن. یعنی طرف جز خودش آدم دیگه‌ای رو نه قبول داره و نه حاضره به حرفش گوش کنه. حالا این وسط اگه یه همچین آدمی به مقامی هم برسه و حکم هم بگیره که دیگه فاتحه همکار مستقیمی چون من خونده است. ارباب بزرگ جون عزیزت قسم اگه میخوای به کسی مال دنیا بدی اول ظرفیتش رو بده که طرف آب و روغن قاطی نکنه. به جان خودم ما مورچه‌های کارگر گناه داریم. 


______________________________________


پ.ن 1: برای بازمانده های حادثه افغانستان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.

پ.ن 2: میگم اگه قضاوت کردن دیگران رو از ما ملت شریف و غیور بگیرن و مثلا بگن اگه راجع به کسی اظهار نظر کنید حکمتون اعدام هست اون وقت راجع به چی حرف می‌زدیم؟؟ به نظرم اینجوری 90% سوژه‌های غیبت از بین می‌رفت. 

نظرات 6 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30 http://charoo.blogfa.com

درود بر شمسی خانوم گرامی .
یکم : خوشحالم که باز هم دست به قلم ( بخوانید کیبورد ) شده اید .
دوم : امیدوارم اسمتان را از فامیل چارویی ها اقتباس نکرده باشید چرا که در اینصورت در جهان آخرت بطرز غریبی باید دنبال شفیع معتبر بگردید !
سوم :خداوند را راحت بگذارید ، معلوم نیست هنوز از خلقت آدم خوشحال باشد !
بدرود .

درود بر آقای مهندس گرامی
ببخشید من یه بار ج این کامنت رو نوشته بودم ولی نمیدونم چرا ثبت نشده!
1- قربان شما.
2- خیر قربان. این اسم بخاطر شانس و بخت و اقبال خودم هست که همیشه جفت شیش میارم!
3- به نظرم خدا کاملا راحته و کلا جهان هستی رو بی خیال شده. معلوم نیست داره با کی فالوده میخوره

مریم نگار دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 10:19

..به به شمسی خانم جان.....چه خونه خوشگلی..!!
چه خوب که اینجایید و مینویسید...
والله بخدا بعید نیست دلیل خیلی از این بدبختیایی که سرمون میاد مال همین خُلق و خوهای گَند جاه طلبی و ریاست طلبی هامون باشه...کسی چه میدونه...
بقولی بسکه قرنها دیکتاتوری و تحقیر روی سر ملت بوده..حالا هرکسی میخواد از دیگری انتقام تاریخیش رو بگیره انگار...
چاکریم قربانتان...

چوبکاری نفرمایید.
والله انگار سرنوشت ما این بوده که همیشه ما پیاده باشیم و دیگران ....
بگذریم خون آلوده ام رو کثیف نکنم بهتره

بابک اسحاقی یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 16:43

خداییش ضر المثل خوبیه
نشنیده بودم

سعی می کنم از این به بعد ضرب المثل های بیشتری بنویسم احتمالا خیلی هاش رو نشنیدید چون اغلب18+ هستن

صدف یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 15:19 http://sadafmkh.blogfa.com

ضرب المثل و پایم اساسی .در مورد افغانستان :
هر چی سنگه مال پای لنگه !

پس خدا زنبیل فرستاد شما هم آدمت رو بفرست

گلدونه یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 13:07

اتفاقن یکی از این موارد برا ما پیش اومد به کسی که ظرفیت نداشت حقوق و سمت و اختیار دادن یه روز به خودشون اومدن دیدن طرف نصف اسناد حسابداری رو پاره و مخدوش کرده چون از یه کاریش انتقاد کرده بودن!
همون روز به مدیر محترم مالی که داشت باز یه نفر دیگه رو الکی برا سمت رئیس حسابداری گنده می کرد گفتم از اشتباه قبلی درس بگیرید به ادمهااندازه ظرفیتشون اختیار بدین. گوش شیطون کر به حرفم گوش کرد ایندفه

شرمنده گلی خانم (ج کامنت خصوصی)
والله تو شرکت ما کار از یکی گذشته. کلا سیستم همین مدلی هست. تا وقتی پشت میزهای مدیریتی هستن جواب سلام دادن هم زورشون میاد. همچین که از پشت اون میز پرتشون کردن کنار همچین باهات سلام و علیک میکنن به خودت شک میکنی نکنه طرف پسرخاله ام بوده و من نمی دونستم!
خوش به حالت که حداقل یکی به حرفت گوش کرده

غرولند یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 11:28 http://arashaminzadeh.blogfa.com

سلام عرض شد
خوشحالم که دوباره قلم به دست شدید
آؤزوی خوشحالی دارم براتون

سلام از بنده آرش خان
همچنین برای شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.